TASUTA kohaletoimetamine alates 49 eurost
ALLAHINDLUS alates kolmest tootest

Ostutingimused

Ostutingimused

Ostutingimused

1. Üldised tingimused
1.1. Need ostu- ja müügireeglid (edaspidi nimetatakse reegliteks) kehtivad isikule, kes omandab kaupu aadressil www.norsan.ee/pood (edaspidi Ostja) ja UAB Norsan Baltic (edaspidi Müüja). Veebipoest. Ostes kaupa veebipoest, nõustub Ostja nende reeglitega
Reeglite kohaldamine.
1.2. Müüja jätab endale õiguse reegleid igal ajal muuta, muuta või täiendada, võttes arvesse seadusega kehtestatud nõudeid. Ostjat, kes on registreerinud muudatusi, parandusi või toidulisandeid, teavitatakse lehel Login Nosanee24.Kinsta.cloud ja peab selle veebisaidi ostmiseks nõustuma muudetud reeglitega.
1.3. Meie veebipoes ostmise õigus on:
1.3.1. Teovõimelised isikud, s.t. isikud, kes on vanuses ja teovõimes, millele kohus ei sätesta piiranguid;
1.3.2. Alaealised isikud vanuses nelitest kuni kaheksateist, ainult nende vanemate või eestkostjate nõusolekul, välja arvatud juhul, kui neil on õigus oma sissetulekuga iseseisvalt majandada;
1.3.3. Juriidilised üksused;
1.3.4. Kõigi ülalnimetatud isikute volitatud esindajad.
1.4. Ostja, kes on reeglitega nõustunud, kinnitab, et vastavalt klauslile 1.4. on tal õigus osta kaupu norsan.ee/pood veebipoes.

2. Isikuandmete kaitse
2.1. Ostja võib tellida kaupu veebisaidil norsan.ee/pood ilma veebisaidil registreerimata.
2.2. Ostja täpsustab kauba nõuetekohaseks täitmiseks vajalikud isikuandmed müüja pakutavates asjakohastes infoväljades: nimi, perekonnanimi, kohaletoimetamise aadress, telefoninumber ja e -posti aadress.
2.3.Kui ostja nõustub eeltoodud punktis andmete täitmisega siis võidakse viidatud isikuandmeid Norsan.ee veebipoes otseturunduse jaoks kasutada. Ostjal on võimalus registreerimise ajal valida kas saada või mitte saada infolehti ja eripakkumisi.
2.4. Ostja nõustub, et tema isikuandmeid töödeldakse kauba ja teenuste müüja müümise eesmärgil e -poes, lisaks nõustub ta sellega, et kaupade tellimiseks ja telefoninumbrile vajalikud teabeteated saadetakse E-posti aadressile ja/või telefoninumbrile.
2.5. Müüja kohustab mitte avalikustama ostja isikuandmeid kolmandatele osapooltele, välja arvatud müüja partnerid, kes pakuvad ostja tellimusega seotud teenuseid või muid vajalikke teenuseid. Kõigil muudel juhtudel võidakse ostja isikuandmed kolmandatele isikutele avalikustada ainult vastavalt Leedu Vabariigi juriidilistele seadustele.
2.6. Ostja isikut tõendava dokumendi koopiat, ostja identiteeti ja müügiandmeid mis edastatakse müüjale või postiteenusele, kasutatakse ainult nõuetekohaseks tuvastamiseks.

3. Müügilepingu sõlmimise hetk
3.1. Ostja ja müüja vaheline leping loetakse sõlmitud hetkest, mil ostja pärast (AS) eseme (EL) valimist ja ostukorvi moodustamist vajutab lingile “maksa”.

4. Ostja õigused
4.1. Ostjal on õigus osta kaupu norsan.ee/pood veebipoes vastavalt nende eeskirjade põhjal kehtestatud protseduurile.
4.2. Ostjal on õigus taganeda norsan.ee/pood sõlmitud kaupade müügilepingust ja ostmisest teavitades müüjat 14 päeva jooksul kirjalikult e-posti aadressil info@norsan.ee, kiri peab sisaldama tagastussoovi, tagastuspõhjust ning tellimuse numbrit.
4.3. Klausli 4.2. Ostja õigust tagastamisel kasutatakse vastavalt tsiviilseadustiku sätetele ja Leedu Vabariigi valitsuse resolutsioonile jaemüügieeskirjade kinnitamise kohta (2. juuni 2001 nr 697, 2014. aasta sõnastus).
4.4. Klausli 4.2. Ostja võib lõigus kasutada õigust ainult siis, kui ese pole kahjustatud, selle välimust pole oluliselt muutnud, ning seda pole kasutatud.

5. Ostja kohustused
5.1. Ostja peab maksma kauba ja postikulu eest, aga ka muute maksete (kui need on olemas lepingu ajal) ja aktsepteerima tellitud kauba. Ostja tasub kauba eest PayPali või Stripe süsteemi kaudu.
5.2. Kui ostja registreerimisvormis esitatud andmed muutuvad, peab ostja seda kohe värskendama.
5.3. Ostja kohustub järgima neid reegleid, muid veebipoes selgelt välja toodud tingimusi ja sätteid, mis ei riku Leedu Vabariigi juriidilisi seadusi, kasutades norsan.ee/pood veebipoodi.
 
6. Müüja õigused
Müüja õigused
6.1. Kui ostja üritab kahjustada veebipoe stabiilsust ja turvalisust või rikub kohustusi, on müüjal õigus koheselt ja hoiatuseta, piirata või peatada ostja juurdepääs veebipoodi või tühistada tema registreerimine.
6.2. Oluliste ja vältimatute asjaolude korral võib Müüja ajutiselt või püsivalt lõpetada e-poe tegevuse ilma Ostja eelneva ette teatamiseta.
6.4. Kui Ostja on valinud reegli punkt 8.2.1, on Müüjal õigus tellimus tühistada kui Ostja ei maksa 3 (kolme) kalendripäeva jooksul eelviidatud maksemeetodiga kauba eest.

7. Müüja kohustused
7.1. Müüja lubab Ostjal kasutada reeglites välja toodud ja veebipoes pakutavaid teenuseid.
7.2. Müüja kohustub austama Ostja privaatsuse õigust oma isiklikule teabele, s.t. Töötleda ostja poolt määratletud isikuandmeid ainult reeglite 2. peatükis ja vastavalt Leedu Vabariigi juriidiliste seaduste kehtestatud menetlusele.
7.3. Müüja kohustub tarnima Ostjale tellitud kauba 9 reeglis täpsustatud tingimustele.
7.4. Kui Müüja ei saa asjaolude tõttu Ostjale tellitud kaupa tarnida, kohustab ta Ostjale makstud raha tagasi maksma 7 (seitsme) tööpäeva jooksul, juhul kui ettemakse kauba eest on tehtud.
7.5. Kui Ostja, kasutab ostutingimuste klausli 4.2. ja 4.4 põhiselt tagastamisõigus siis on müüja lõigetes sätestatud tingimusele kohustatud Ostjale makstud kauba eest raha tagasi saatma 7 (seitsme) tööpäeva jooksul, alates kauba tagastamise kuupäevast.

8. Kaupade hinnad, maksekorraldus ja tingimused
8.1. Veebipoes oleva kauba hind ja tellimuse kogumaksumus on näidatud eurodes.
8.2. Ostja maksab kauba eest, kasutades:
8.2.1. E-stripe või PayPali süsteemi kaudu või nendes süsteemides täpsustatud viisidel;
Makseid saab teha Swedbanki, Sebi, Luminori, Citadele ja Šiaulių bankas elektroonilise pangateenusega. Makse tegemine on eurodes.
Makseid töödeldakse MakeCommerce.lt makseplatvormi abil, Eestis Maksekeskuse kaudu.

9. Kaupade kohaletoimetamine
9.1. Kaupade tarnimine Ostjale:
9.2.1. Ostja kohustub täpsustama pakiterminali, millele ta soovib kaupa saada.
9.2.2. Pakiterminalis hoitakse saadetist saatja jaoks kuni tarnija täpsustatud perioodiks. Perioodi lõpus saadetakse saadetis saatjale juhul kui saaja ei ole pakki vastu võtnud.
9.3. Kaupade tarnimine Ostja määratud aadressile:
9.3.1. Ostja, kes on tellimuse ajal kättetoimetamisteenuse valinud, kohustub edastama kauba kättesaamise täpse asukoha.
9.3.2. Ostja kohustub kauba ise vastu võtma. Juhul, kui Ostja ei saa kaupa ise vastu võtta ja kaubad tarnitakse kokku lepitud aadressile ja muude ostja esitatud spetsifikatsioonide põhiselt, ei ole Ostjal olla õigust nõuda Müüjalt kauba kordustarnet.
9.3.3. Kauba tarnib Müüja või tema volitatud esindaja.
9.4. Kauba tarnetasu (transporditasu) arvutatakse tellimuse summa põhjal.
9.5. Ostja nõustub, et erandjuhtudel võib kaupade tarnimine edasi lükata ootamatute asjaolude tõttu väljaspool Müüja kontrolli. Sellisel juhul kohustab Müüja viivitamatult ühendust võtma Ostjaga ja andma teada muudetud tarnetingimustest või teavitama norsan.ee/pood lehel tarnererisustest.
9.6. Kõigil juhtudel vabastatakse Müüja vastutusest tarnimise aja rikkumise eest, eeldusel, et kaupa ei ole tarnitud Ostjale või on hilinenud Ostjale Ostja süü või Ostjast olenevate asjaolude tõttu.
9.7. Kui Ostja ei võta kaupu vastu tarnija täpsustatud aja jooksul, peab Ostja katma müüjale tagasimakse- ja kordustranspordi kulud, kui ta endiselt soovib kaupu kätte saada.

10. Kaupade tagastamine ja asendamine
10.1. Müüdud kaupade puudused parandatakse, halva kvaliteediga kaubad vahetatakse välja, tagastatakse vastavalt 2001. aastale 11. juuni. Leedu Vabariigi valitsus resolutsioon nr. 697 heaks kiidetud “jaemüügi eeskirjad”.
10.2. Kauba (EL) tagastamiseks peab ostja täitma tagastamise taotluse ja saatma selle e-posti teel. E-posti aadressil info@norsan.ee
10.3. Vastavalt klausel 10.1’le võib kasutada Ostja õigust 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul alates kauba kohaletoimetamise kuupäevast, teavitades Müüjat Kkoskõlas eeskirjades sätestatud menetlusega.
10.4. Kaupade tagastamisel Müüjale peab järgima järgmisi juhendeid:
10.4.1. Tagastatud kaup peab olema algses korralikus pakendis (see reegel ei kehti defektse kauba korral);
10.4.2. Toode ei tohi olla Ostja poolt kahjustatud;
10.4.3. Toode peab olema kasutamata, ning selle välimus rikkumata (see reegel ei kehti defektse eseme korral);
10.4.4. Tagastatud toode peab olema sama koodiga, mis ostja on saanud;
10.5. Müüjal on õigus mitte aktsepteerida Ostja tagastatud kaupa, kui Ostja ei järgi käesolevas artiklis sätestatud kauba tagastamise protseduuri.
10.6. Õigused eelmainitud klausel 10.1 osas on ainult füüsilistel isikutel kes vastavad Leedu Vabariigi tarbijakaitseseaduse sätetele, ja on NORSANi veebipoe kauba Ostjad kauba eesmärgipärasel tarbimisel.
10.6.1. Ostja (tarbija) ei saa õigust reeglite lõikes 10.1 lepingust taganeda, juhul kui leping vastab järgnevatele klauslitele:
10.6.2. Kiiresti riknevad kaubad või kaubad lühikese aegumiskuupäevaga;
10.6.3. pakitud kaubad, mis on pärast tarnimist lahti pakitud ja mis ei sobilikud hügieeni või tervisenõuete tõttu tagastamiseks;
10.6.4. pakitud video-, heli või muu pakitud tarkvara, mis on pärast kohaletoimetamist lahti pakitud;
10.6.5. ajalehed, ajakirjad või muud perioodilised väljaanded;
10.6.6. osalemine mängudes või loteriides; Ka muu tsiviilseadustiku, 2001 11. juuni. Leedu Vabariigi valitsus resolutsioon nr. 697 heaks kiitnud kohtuasjades, mis on ette nähtud “jaemüügieeskirjade” ja muude juriidiliste seaduste järgi.
10.7. Halva või ebapiisava kvaliteediga kaubad, mis ostjale ei meeldi kuju, suuruse, värvi, mudeli või komplektsuse puudulikuse pärast, vahetatakse või tagastatakse vastavalt 2001. aasta seadusele. 11. juuni. Leedu Vabariigi valitsus resolutsioon nr. 697 heaks kiidetud jaemüügireeglid, Leedu Vabariigi tsiviilseadustiku ja muud kehtivad Leedu Vabariigi juriidiliste tegude järgi.
10.8. Tagastatud kaupade eest raha kantakse alati tagasi maksekorraldusega ja ainult maksja pangakontole.
10.9. Raha kasutatavate ja kasutamata kinkekaartide eest ei tagastata ega vahetata sularaha vastu.
 
11. Kaupade kvaliteedi garantii kvaliteet
11.1. Kaupade suhtes kehtivad kvaliteedi garantii ja/või tootja kasutamise tähtaeg, tähtaeg (kestus) ja/või muud tingimused, sealhulgas selliste kaupade kirjeldustes täpsustatakse garantii alla mittekuuluvad tingimused, pakendil ja/või koos voldikute kaupadega. Kui tootja kvaliteedile ei tagata teatud tüüpi kaupu, kehtivad sellistele kaupadele seaduse ja tootja kaubanduslik garantii, mis ei alahinnata ega piira ostjate õigusi, mille CC kehtestab Leedu Vabariik.
11.2. Ostjal, kes on ostnud halva kvaliteediga kaupa, on õigus valida:
11.2.1. Nõuda Müüjalt kuaba puudusi tasuta parandama; või
11.2.2. Nõuda, et Müüja asendaks kauba tasuta hea kvaliteediga kauba vastu; või
11.2.3. Nõuda Müüjalt eseme hinda vastavalt vähendamist; või
11.2.4. Lõpetada leping ühepoolselt ja nõuda makstud raha tagastamist.
11.3. Ostja mõistab, et veebisaidil kujutatud kaupade värv, kuju ja / või muud parameetrid ei pruugi vastata tootevormide, värvide ja/või muu parameetrite tegelikele omadustele, mis on tingitud seadme tehnilistest omadustest, mida Ostja kasutab ostuprotsessis . Seetõttu, kui vajate meie kaupade jaoks lisateavet, nõuandeid või juhiseid, pöörduge otse müüja poole e-posti teel
info@norsan.ee

12. Vastutus
12.1. Ostja vastutab täielikult oma isikuandmete õigsuse eest. Kui Ostja ei anna täpseid isikuandmeid, ei vastuta Müüja sellest tulenevate tagajärgede eest ja tal on õigus nõuda Ostja tõttu kantud otsese kahju tagastamist.
12.2. Ostja vastutab selle veebipoe kaudu tehtud meetmete eest.
12.3. Müüja jäetakse vastutusest rahuldamata juhul, kui kahju põhjustab asjaolu, et ostja, olenemata müüja soovitustest ja tema kohustustest, ei tutvunud ostutingimustega, kuigi talle anti selleks võimalus.
12.4. Kahju korral kompenseerib süüdimõistev osapool teise osapoole otsese kahju.
12.5. Müüja ei vastuta Ostja ja Müüja partnerite kohustuste nõuetekohase täitmise eest, kelle teenuseid Ostja tellib.

13. Müüja turundusmeetmed
13.1. Müüja võib oma äranägemise järgi algatada veebipoes norsan.ee/pood erinevaid reklaame.
13.2. Müüja jätab endale õiguse oma äranägemisel sisestada ja/või tühistada, jagada või muuta kauba hindu ilma kliendi õigusi, sealhulgas lepingutingimusi, s.h ostutingimusi mitte rikkudes.
13.3. Allahindlusi ei summeerita.

14. Vahetuse teave
14.1. Müüja saadab kõik Ostuga seotud teavitused klausli 2.2. järgi Ostja esitatud e-posti aadressile.
14.2. Ostja saadab kõik sõnumid ja küsimused e -posti teel aadressile info@norsan.ee

15. Küpsiste kasutamine
15.1. Ostja või veebipoe pakkumiseks kasutab administraator veebipoes süsteemi küpsiseid. Küpsiseid kasutatakse veebipoe eelmise külastaja tuvastamiseks, veebipoe lehe keele tuvastamiseks, kasutajaseansi tuvastamiseks, seansi klahvi ning veebipoe vigade tuvastamiseks ja parandamiseks.

16. Lõplikud sätted
16.1. Need reeglid on moodustatud vastavalt Leedu Vabariigi juriidilistele seadustele.
16.2. Need reeglite on harmoonias Leedu Vabariigi seadusega
16.3. Kõik nende eeskirjade rakendamisest tulenevad lahkarvamused lahendatakse läbirääkimiste teel. Vaidlused lahendatakse vastavalt Leedu Vabariigi seadustele.
16.4. Ostja ja müüja nõustuvad, et kõik vaidlused, nõuded ja / või lahkarvamused, mis tulenevad lepingust, rikkumisest, lõpetamisest või lepinguga seotud tühistamisest, lahendatakse läbirääkimistega. Kui lepingut ei saavutata läbirääkimistega, lahendatakse vaidlused vastavalt Leedu Vabariigi juriidiliste seaduste kehtestatud menetlusele, nagu on täpsustatud veebisaidi kasutamise reeglites.
16.5. Juhul, kui Ostja ei nõustu Müüja vastusega Ostja kirjalikule nõudele, võib ta esitada taotlus/kaebuspäringu kauba osas mis on ostetud norsan.ee/pood veebipoest Riiklikusse Tarbija Kaitseteenusele Leedus (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, e-post: tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, fax: (8 5) 279 1466, või veebilehe küljel www.vvtat.lt ( Või täita veebiformular ODR platformil https://ec.europa.eu/odr/.
16.6. Müüjal on õigus muuta, kohandada või täiendada kauba ostmise ja müümise eeskirju veebisaidi ostutingimustes, seetõttu kohaldub kauba Ostjale reeglid mis kehtivad kaupade ostmise ja täpsemalt ostutellimuse ajal. Kõigil juhtudel kohustub Ostja tutvuma kauba ostmise ja müügi reeglitega tellimise ajal, märkides lingi, milles kinnitatakse, et ta on reeglitega tutvunud. Sel moel kinnitab Ostja, et ta on veebisaidil kehtivaid reegleid lugenud ja mõistnud, sealhulgas veebisaidi ostu- ja müügireeglite vastavat versiooni.
16.7. Teavitamiseks kauba müügireeglite rikkumisest, küsimuste, nõuete esitamisest või kui vajate meie abi kauba müümiseks mõeldud eeskirjade tõlgendamiseks või kohaldamiseks, võtke meiega ühendust E-posti aadressil: info@norsan.ee.
Vastame teie järelepärimistele kirjalikult 14 (neljateistkümne) kalendripäeva jooksul alates päringu saamise kuupäevast.

Item added to cart.
0 items - 0,00